Heidi... - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Ad Testers - WaarBenJij.nu Heidi... - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Ad Testers - WaarBenJij.nu

Heidi...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ad

10 Juni 2008 | Oostenrijk, Innsbruck

Jodelahitie..!!!

Nou, ik ben er hoor, Heidi-land, Tirol...
Hier worden dus allemaal die leuke films gemaakt.

Enorme bergen, toen ik vanochtend uit het raam van mijn hotel keek. Ik had ze gisteren, bij aankomst, natuurlijk al gezien. Het bijft erg mooi.

Gisteren heb ik ook een beetje van de NL wedstrijd gezien, het was toch wel leuk.
Ze hebben nu respect voor de Nederlandse ploeg. Het staat op de voorpagina van alle kranten.

Vandaag is het lekker rustig. We doen de wedstrijd Rusland - Spanje live.

Laterrrr...

  • 10 Juni 2008 - 14:42

    Albert:

    Ad het is rustig met inzetten ( brand ) in de regio
    suc6 daar groet
    Albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Innsbruck

Ethiopië

SNG-tje bouwen in Ethiopië

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

NMBSsssssssh...

16 November 2009

Mission Accomplished...

13 November 2009

Feeeestuhhhhh..!

10 November 2009

Whaaaat...!?

09 November 2009

Dag zoveel...
Ad

De vakantie van 2008 in Bali, Kuta-beach. De reis van 2009 in Ethiopië, Addis Ababa.

Actief sinds 03 April 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 27900

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 18 November 2009

Ethiopië

Landen bezocht: