Feeeestuhhhhh..! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Ad Testers - WaarBenJij.nu Feeeestuhhhhh..! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Ad Testers - WaarBenJij.nu

Feeeestuhhhhh..!

Door: Ad Himself

Blijf op de hoogte en volg Ad

13 November 2009 | Ethiopië, Addis Abeba


Ik heb even een paar dagen over geslagen, qua berichtjes.
Woensdag kwam John dus aan en we hebben het er even van genomen.

Een rondje door de stad gedaan met de taxi.
Een bezoekje gebracht aan het TV station en daarna even de bloemetjes buiten gezet.

We hebben de verkoop van onze bussen gevierd in het hotel
Kei gezellig en veul leut.
Na een hoop cocktails, (geen idee hoeveel) in slaap gevallen...

Vanochtend ging toch al vroeg de wekker.
We zouden vandaag de wagen van John vanaf het vliegveld op gaan halen.

Dat werd dus het einde van de ochtend.
Gelukkig wist ik al dat het een tijdje zou duren, voordat de wagen vrijgegeven werd en had ik geregeld dat we gebeld zouden worden als we naar het vliegveld moesten komen.

Er kwam een busje naar het hotel (Hilton in jaren 60 stijl... Paris niet te bekennen) en we moesten met spoed naar het vliegveld.
De beste man reed zowat de banden onder zijn wagen uit om ons zsm daar te krijgen.
Maar toen we daar aankwamen was de wagen natuurlijk nog niet vrij... Dat wist ik al wel eigenlijk.
De bestuurder kreeg van mij nog even te horen dat John en ik blij waren dat we er nu zo snel waren. Nu konden we lekker bijkomen van de helse rit.

Lang verhaal kort:
Bus naar TV station.
John en Ad eten in hotel.
John lesgeven, Ad wachten op satelliettijd... (nog steeds niks geboekt...)
John lesgeven.
Ad wachten.
John lesgeven.
Ad draait door...

Vrijdag:

We zitten in een nieuw hotel; het Hilton.
Daar hebben we voor het eerst gegeten en ik heb daarna de hele nacht op de plee gezeten.
Fuckin' pizza, denk ik.

Vanochtend weer op tijd naar het TV station. John gaf weer les en ik ging weer wachten.
Gelukkig kon ik ook nog een paar lessen geven en zo ging het wachten toch sneller dan gedacht.

Maar... nog geen satellietruimte, en morgen is de grote dag.
Honderdduizenden euro's zijn betaald voor deze aankomende dagen, maar nu blijft de satellietruimte parten spelen.
Er zal morgen wel weer een portemonnee getrokken worden, zodat er ineens wel satellietruimte is.

Vanavond een date met 2 zweedse meiden die voor de VN werken.
Ze gaan ons een echt Ethiopisch restaurant laten meemaken, maar zonder poep en kots overlast naderhand.

We zullen zien of ik morgen meer dood dan leven in de wagen zit.


Doei!

  • 13 November 2009 - 16:27

    Dick:

    Hahaha, mooi verslag man.
    Je hebt de lokale pizzaboer ook ontdekt, nooit meer doen dus. Wens jullie veel plezier met die twee dames en ik ben benieuwd hoe het morgen afloopt.

  • 13 November 2009 - 20:20

    JP:

    Zweeds, lang, slank en dikke tieten. En jij wil zeggen dat je niet ge....t hebt?

    Rukker!

  • 13 November 2009 - 22:35

    Hastens Boxspring:

    lekker zweeds lullen heel de avond, ze kan er beter mee spelen

  • 15 November 2009 - 11:31

    NewsH:

    haha,
    Newslive Ethiopië zit er voorlopig nog niet in dus? Misschien Camerateam-Africa dan?!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Ethiopië

SNG-tje bouwen in Ethiopië

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

NMBSsssssssh...

16 November 2009

Mission Accomplished...

13 November 2009

Feeeestuhhhhh..!

10 November 2009

Whaaaat...!?

09 November 2009

Dag zoveel...
Ad

De vakantie van 2008 in Bali, Kuta-beach. De reis van 2009 in Ethiopië, Addis Ababa.

Actief sinds 03 April 2008
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 27823

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 18 November 2009

Ethiopië

Landen bezocht: