Es regnet... - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Ad Testers - WaarBenJij.nu Es regnet... - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Ad Testers - WaarBenJij.nu

Es regnet...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ad

14 Juni 2008 | Oostenrijk, Innsbruck

Het regent dus...
De hele tijd...

Maar het is lekker droog in de wagen, dus wat maakt het uit.

Gisteren een nieuw hotel ingenomen, lekker gegeten en naar de wedstrijd gekeken.
De Fransoos die ook zat te kijken, en wist dat ik Nederlander was, ging na de eerste helft al weer naar zijn kamer.
Het was een mooie wedstrijd, al heb ik de ballen verstand van het spel.

Ik ben weer terug in Innsbruck. Vanavond doen we Spanje-Zweden live op de ski-schans in Innsbruck.

Voor de rest weinig nieuws...

• 14 Juni 2008 - 19:43

De Leeuw:

Het dak van mijn kooi is eraf gegaan. De leeuw is ontsnapt uit MO....

• 15 Juni 2008 - 09:32

Ruud:

ik zal het even uitleggen !Spelregels Voetbal

Balspel beoefend in wedstrijden tussen twee elftallen, elk bestaande uit een doelverdediger en tien veldspelers.
    Het spel wordt gespeeld met een ronde bal (omtrek 68-71 cm; gewicht 396-453 g), die men in het doel van de tegenpartij moet trachten te schieten of koppen.
    De bal mag niet opzettelijk met de arm of de hand worden aangeraakt; behalve door de doelverdediger binnen zijn strafschopgebied.
    De bal wordt doorgaans gespeeld met de voet, vaak ook met het hoofd (kopbal).
    Winnaar van de wedstrijd is het team dat de meeste doelpunten maakt.
    Een doelpunt is gemaakt als de bal geheel en al de doellijn (lijn tussen de doelpalen) is gepasseerd.

• 15 Juni 2008 - 14:38

De Leeuw:

Ik zal het ook ff uitleggen!

De bloemist is een geschoolde vakman die voornamelijk bloemen en planten verkoopt en ook boeketten en bloemstukken samenstelt. De bloemist beschikt over een ruime hoeveelheid vakkennis op het gebied van bloemen en planten. Niet alleen biologische kennis is hierbij vereist; zaken als de betekenis van bepaalde bloemen zijn ook belangrijk. Verder moet een bloemist geoefend zijn in de bloemsierkunst. In Nederland zijn zo'n 1350 bloemisten aangesloten bij Fleurop en 1100 bij EuroFlorist voor nationale en internationale bezorging van bloemen.

• 15 Juni 2008 - 14:39

De Leeuw:

Ik zal het ook ff uitleggen!