Weer onderweg - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Ad Testers - WaarBenJij.nu Weer onderweg - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Ad Testers - WaarBenJij.nu

Weer onderweg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ad

17 Juni 2008 | Oostenrijk, Salzburg

Vandaag weer onderweg naar een nieuwe stad, Salzburg.

Vanochtend lekker uitgeslapen, nadat ik gisteren tot laat gewerkt heb.
Het regende pijpestelen toen ik wegreed, maar gelukkig is het hier in Salzburg droog.
Ik word simpel van dit weer hier.

Vandaag ga ik eens de stad verkennen en wat eten met de rest van het team.

Latersss,

Ad



  • 18 Juni 2008 - 14:23

    JP:

    Salzburg heeft ook een groot aantal nachtclubs, als is dit niet te vergelijken met de hoofdstad Wenen. Een van de bekendste clubs om te gaan stappen is Jexx, die zowel populair is bij toeristen en ‘locals’.

    Verder kan ik je niet op weg helpen.

    Succes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Salzburg

Ethiopië

SNG-tje bouwen in Ethiopië

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

NMBSsssssssh...

16 November 2009

Mission Accomplished...

13 November 2009

Feeeestuhhhhh..!

10 November 2009

Whaaaat...!?

09 November 2009

Dag zoveel...
Ad

De vakantie van 2008 in Bali, Kuta-beach. De reis van 2009 in Ethiopië, Addis Ababa.

Actief sinds 03 April 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 27901

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 18 November 2009

Ethiopië

Landen bezocht: