Hollywood in Addis - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Ad Testers - WaarBenJij.nu Hollywood in Addis - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Ad Testers - WaarBenJij.nu

Hollywood in Addis

Door: Ad Himself

Blijf op de hoogte en volg Ad

05 November 2009 | Ethiopië, Addis Abeba

Wat een gekkenhuis, wat een drukke dag...
Vandaag de schotel op het dak gezet, alles aangesloten en de schotel alvast op een satelliet gericht.

Hier een leuke ontdekking gedaan. Wat bij ons horizontaal is, is hier vertikaal... DAt was even lastig in het begin.

Over Hollywood.

Op het vliegveld kwam ik Obama tegen.
Vandaag in een restaurant; Riannah.
Ook heb ik Kane West en Dr Dre gezien.

Ze lopen hier gewoon in de straat, of drinken een bakkie koffie met je.
Wat ik wel raar vind, is dat ze dom tegen je doen als je Engels spreekt tegen ze.
Dan doen ze net of ze je niet snappen.

Zo overdreven op zichzelf gericht, als je eenmaal bekend bent..!

Morgen word ik waarschijnlijk uit het hotel gezet. Iemand is vergeten dat ik wat langer hier blijf.
Misschien word ik ge-downgrade naar het Hilton.

Laterrrrrrrs,

Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

Ethiopië

SNG-tje bouwen in Ethiopië

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

NMBSsssssssh...

16 November 2009

Mission Accomplished...

13 November 2009

Feeeestuhhhhh..!

10 November 2009

Whaaaat...!?

09 November 2009

Dag zoveel...
Ad

De vakantie van 2008 in Bali, Kuta-beach. De reis van 2009 in Ethiopië, Addis Ababa.

Actief sinds 03 April 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 27894

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 18 November 2009

Ethiopië

Landen bezocht: